Termeni și Condiții – NAYA SHOP SRL

Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.

Capitolul I – Dispoziții generale

  1. Înțelesul unor termeni

    1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:

  1. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie

    1. Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.

    1. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.

    1. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.

    1. Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.

    1. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.

Capitolul II – Contul Utilizatorului

  1. Contul Utilizatorului

    1. Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, urmând instrucțiunile menționate în acest sens. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele prezentate pe Website, dar și posibilitatea de a oferi o notă/recenzie Produselor achiziționate.

    1. Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii. În acest sens va fi necesar să selectați Produsul dorit, să bifați mărimea corespunzătoare, urmată de opțiunea „Adaugă în coș”, „Vezi coșul” și „Continuă cu finalizarea comenzii”, în măsura în care nu mai doriți să achiziționați și alte Produse. Ulterior este necesară completarea datelor de identificare (numele și prenumele dumneavoastră sau numele companiei, adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail), în vederea emiterii facturii, precum și a datelor necesare livrării Produselor, dacă acestea diferă de datele solicitate pentru emiterea facturii.

    1. Este posibilă oferirea unei note/refenzii și în situația în care nu vă înregistrați un Cont.

    1. Crearea Contului se realizează prin înregistrarea, în secțiunea din dreapta sus a paginii de pornire a Website-ului, a următoarelor date de identificare, care vor trebui furnizate în mod obligatoriu: adresa de e-mail și parola.

    1. După crearea Contului sau selectarea Produselor, fără înregistrarea unui Cont, veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Website, urmând instrucțiunile prezentate în cadrul acestuia.

    1. Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să modificați unele din datele furnizate sau puteți șterge Contul.

    1. În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări, urmând pașii indicați în mesajele comunicate (email-urile transmise).

Capitolul III – Produsele

  1. Produsele prezentate pe Website

    1. Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, mărimile disponibile, compoziția acestora, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul) costurile pentru livrare și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la adresa contact@nayashop.ro sau la unul dintre numerele de telefon indicate.

    1. De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.

    1. În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, mărimeaa, cantitatea disponibilă (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.

    1. În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.

Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții

  1. Plata

    1. Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Prețurile includ TVA (în cotă de 19%). Costurile cu livrarea Produselor sunt precizate pe pagina de comandă, cu ocazia plasării unei comenzi.

    1. Produsele pot fi achitate prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar, dar și numerar cu ocazia livrării. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitatea de plată în pagina dedicată efectuării plății, în urma parcurgerii etapelor plasării unei comenzi.

    1. Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată prin e-mail, la adresa indicată de Dumneavoastră, după confirmarea comenzilor. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu transmiterea facturii și nu ați primit-o, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.

    1. Alte detalii cu privire la modalitatea de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.

  1. Comenzile

    1. Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.

    1. După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmisă un e-mail separat privind confirmarea comenzii și factura aferentă, împreună cu eventualele informații referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.

Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea e-mailului cu privire la confirmarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată, ulterior, existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare (Contractul la distanță) este desființat de plin drept, fără a fi necesară vreo formalitate, cu repunerea părților în situația anterioară.

    1. În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresă de email la care ați primit confirmarea plasării comenzii menționată mai sus.

    1. După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.

    1. Ulterior plasării și confirmării comenzii, urmează să primiți un e-mail/comunicare telefonică privind preluarea produselor de către transportator.

    1. În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori sesizate de Dumneavoastră vor putea fi rectificate prin transmiterea unui mesaj în acest sens la adresa de e-mail: contact@nayashop.ro precum și prin intermediul Contului Utilizatorului. Totodată, după plasarea comenzii veți putea solicita anularea comenzii prin transmiterea unui mesaj în acest sens la adresa de e-mail: contact@nayashop.ro sau prin intermediul Contului Utilizatorului.

    1. După plasarea și confirmare comenzii, vă recomandăm să descărcați o copie de pe acești Termeni și Condiții diponibili pe Website, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.

    1. Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.

  1. Livrarea

    1. Livrarea Produselor se realizează prin firma de curierat parteneră, Fan Courier. Timpul estimat pentru livrarea Produselor este de 2-4 zile lucrătoare. Inainte de livrarea Produselor, Societatea își rezervă dreptul de a vă contacta la numărul de telefon indicat, în vederea confirmării detaliilor necesare pentru procesarea și livrarea comenzii. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la întârzierile cauzate în procesul de livrare a Produselor sau cu privire la imposibilitatea de livrare a acestora în situația în care au fost furnizate adrese de livrare incorecte, incomplete, inexacte sau fictive.

    1. Costul livrării este afișat pe parcursul derulării procesului de comandare a Produselor. Societatea nu își asumă vreo răspundere pentru eventualele întârzieri în livrarea Produselor generate de firnele de curierat partenere.

  1. Garanții legale privind conformitatea Produselor

    1. În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate, pe o perioadă de un an de la data livrării Produselor. Astfel, garanția legală presupune că Societatea va acoperi orice neconformitate a Produsului care există în momentul livrării acestuia și care este constatată în termen de un an de la data livrării.

    1. Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile, caracteristicile și destinația acestora din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.

    1. Descrierile, caracteristicile, destinația și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor.

    1. În cazul în care constatați, conform celor menționate în articolul precedent, o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități prin reparare sau înlocuire, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.

    1. Repararea sau înlocuirea Produselor se realizează în condițiile prevăzute de art. 11 și art. 12 din OUG nr. 140/2021. Astfel, în ipoteza existenței unei neconformității între Produsele livrate și caracteristicile Produselor prezentate pe Website, Consumatorul va avea dreptul de a solicita Societății fie repararea produsului, fie înlocuirea acestuia, fără plata unor costuri suplimentare, cu excepția situației în care măsura este disproporționată pentru Societate, în raport cu cealaltă măsură corectivă disponibilă.

O măsură reparatorie va fi considerată disproporționată în măsura în care va impune Societății costuri care sunt nerezonabile în comparație cu o altă măsură reparatorie existentă la care poate apela Societatea, cu luarea în considerare a: (i) valorii pe care ar fi avut-o Produsele dacă nu ar fi existat această lipsă de conformitate; (ii) importanța lipsei de conformitate prin raportare la utilizarea Produselor; (iii) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără a produce un disconfort semnificativ Consumatorului.

    1. Condițiile în care Consumatorul va putea obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 11, art. 13 și art. 14 din OUG 140/2021.

    1. Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții, prin intermediul adresei de e-mail contact@nayashop.ro sau la numărul de telefon 0723568592.

Capitolul V – Proprietatea intelectuală

  1. Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.

Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor

  1. Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retragere din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”. Dacă nu aveți calitatea de Consumator, înțelegeți și acceptați că nu puteți beneficia de dreptul de retragere (dreptul de retur).

  1. În acest sens, dacă aveți calitatea de Consumator, vă puteți exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului intitulat „Formular de retur” furnizat în cadrul coletului, cu ocazia transmiterii comenzii de către Societate, disponibil și pe Website. Este necesar să completați formularul și să îl transmiteți Societății. După transmiterea acestuia, veți primi un mail de confirmare a solicitării efectuate. Produsul pe care doriți să îl returnați trebuie transmis la adresa: Str. Apusului nr.32, Sector 6, Bucuresti, sediul firmei de curierat partenere Fan Courier.

  1. Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract, este necesar să ne transmiteți Formularul de retur completat, împreună cu Produsele împachetate în mod corespunzător, de preferat în ambalajul în care acestea au fost livrate, și factura primită. Formularul de retur poate fi transmis și prin intermediul adresei de e-mail sau prin intermediul Website-ului. Returul Produselor se va realiza prin intermediul firmei de curierat partenere, Fan Courier, iar costul aferent returnării Produselor va fi prezentat pe pagina de comandă.

  1. Trebuie să aveți în vedere că Dumneavoastră veți suporta costul transportului aferent returnării Produsului.

  1. Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produse confecționate după specificațiile prezentate de Dumneavoastră sau personalizate în mod clar, dacă este cazul; ; b) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate (cu titlu de exemplu este vorba de articolele de lenjerie intimă, costume de baie, alte piese de lenjerie feminine și altele de acest tip).

  1. Condițiile în care beneficiați de dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) sunt detaliate în Politica de retur a Societății, pe care vă rugăm să o citiți cu atenție.

  1. În cazul în care ați achitat prețul Produselor (inclusiv costurile de transport), declarați și acceptați expres că acest preț încasat să vă fie restituit prin transfer bancar, în contul indicat în formularul prevăzut pentru retur. Sumele în cauză vă vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii, sub rezerva returnării Produselor până la expirarea acestui termen. Este posibil ca perioada de timp pentru returnarea sumelor să se prelungească, în cazul în care Produsele ajung la Noi spre sfârșitul perioadei menționate, de 14 zile.

  1. Anterior restituirii sumelor de bani achitate cu titlu de preț, Societatea își rezervă dreptul de a efectua verificări la data returnării Produselor, pentru ca acestea să nu prezinte deteriorări sau neconformități, cu titlu de exemplu: urme de purtare, spălare sau parfum. În măsura în care Produsul prezintă unele neconformități, contravaloarea prețului achitat de Dumneavoastră, ce urmează a fi restituit, va fi diminuat cu suma necesară înlăturării acestor neconformități. În acest sens, dacă va fi cazul, vă vom informa în consecință. Dispozițiile legale în materie prevăd: „consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere”.

Spre exemplu, manipulările acceptate pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produselor sunt:

Nu sunt permise următoarele acțiuni care duc la diminuarea valorii Produsului sau chiar pierderea dreptului de retur, așa cum de altfel nu sunt permise nici în cadrul magazinelor:

  1. Orice utilizare sau folosire diferită a Produselor, peste limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor Produselor, și care generează deteriorări sau neconformități asupra acestora, va atrage obligația Dumneavoastră de a suporta diminuarea valorii Produselor cu aceste deteriorări sau neconformități.

În acest caz, Societatea va compensa valoarea neconformităților sau a deteriorărilor cu sumele ce ar fi trebuit să vă fie restituite, urmând a vă restitui doar diferența aferentă.

Capitolul VII – Prelucrarea datelor cu caracter personal

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.

Capitolul VIII – Declinarea de răspundere

  1. Dispoziții generale

    1. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.

    1. De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.

    1. Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.

Capitolul lX – Alte prevederi

  1. Procedura de soluționare a reclamațiilor

    1. Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: contact@nayashop.ro.

    1. După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.

    1. Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.

  1. Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.

  1. Subcontractarea. Cesiunea

    1. Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.

Capitolul X – Prevederi finale

  1. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.

  1. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Municipiul București, România.

  1. Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.

  1. În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.

  1. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.

  1. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: contact@nayashop.ro

  1. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: 0723568592 sau 0752233493.

  1. Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 14.06.2022.

Tabel de marimi

Tabel mărimi femei - general

FemeiXSSMLXLXXL3XL4XL5XL6XL7XL
Mărimi3436384042444648505254
Bust78-82 cm83-88 cm89-93 cm94-97 cm98-102 cm103-108 cm108-113 cm114-118 cm119-124 cm125-129 cm130-134 cm
Talie59-63 cm64-67 cm68-71 cm72-76 cm77-81 cm82-87 cm88-91 cm92-95 cm96-102 cm103-106 cm107-110 cm
Șold85-89 cm90-93 cm94-97 cm98-102 cm103-107 cm108-111 cm112-115 cm116-120 cm120-125 cm126-129 cm130-133 cm

Shopping Cart (0)

Coș

CADOU LANSARE

Primii 50 clienți primesc un cadou surpriza la cumparaturi de minim 150 lei!